۳ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۳
کد خبر: 30728161
T T
۰ نفر

تهران- اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي هفته جاري راه هاي بازپس گيري باغ قلهك را بررسي مي كنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا و براساس دستور جلسات هفتگی كمیسیون های مجلس، كارگروه مطالبات ملی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز دوشنبه به منظور بررسی راه‌های حقوقی بازپس گیری باغ قلهك با حضور مسوولان مربوطه تشكیل جلسه می دهد.

هیات رییسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز صبح یكشنبه /فردا/ جلسه دارند.

اعضای كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه شنبه این كمیسیون ضمن بررسی آخرین اخبار و تحولات داخلی و بین المللی، رسیدگی به لایحه چگونگی تشكیل و نحوه رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح را در دستور كار خود دارند.

اعضای كارگروه امنیت این كمیسیون در نشست روز سه شنبه خود گزارش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را استماع می كنند.



** كمیسیون اصل 90

اعضای كمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ عمومی روز سه شنبه خود كه در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برگزار می شود علاوه بر بحث و بررسی و اتخاذ تصمیم درباره پرونده های مطرح شده در این كمیسیون،‌ رسیدگی به طرح حق اقامه دعاوی حقوقی، كیفری و اداری توسط نمایندگان را در دستور كار خود دارند.

همچنین دو كارگروه فرهنگی و اجتماعی و كارگروه اقتصادی،‌ فنی و عمرانی روز یكشنبه، كارگروه‌های سیاسی و نظامی و كارگروه قضایی و حقوقی این كمیسیون روز سه شنبه و كارگروه مجلس و امور ویژه كمیسیون اصل 90 روز چهارشنبه برای رسیدگی به شكایت های واصله جلسه دارند.

سیام/9121

سرخط اخبار سیاست